Thursday 9 July 2015

Michael Kors Greenwich Satchel

Krásné ráno,
už dlouho jsem tu nebyla s novou kabelkou, že? Heheh, každopádně nebojte, kabelkový maniak je zpět! ;) Minulý týden jsme si s rodiči udělali nákupčí odpoledně, kde jsem zase nejvíc pochodila já ... prvně jsem nechtěla kupovat nic velkého, ale když jsem u MK viděla tenhle kousek, rozhodla jsem se kus výplaty obětovat! Uchvátila mě nejen barvami, ale i několika způsoby nošení, díky kterým je pokaždé jiná.
Co na ní říkáte? 
Xx
K. 

Good morning,
it's a long time ago when I show you a new bag, right? :D Don't worry, Bag-maniac is back in town! ;)
In Monday I went with my parents for a little shopping trip and as you can see I was shopping at Michael Kors boutique where I caught this blue babe. Awww I'm so in love with this bag. Not just because of these amazing blue shades but also this bag has many ways, how to wear that. 
So ... what do you say about it? 
Xx
K. 








6 comments:

  1. Ty jo, tak to je pecka! Hlavně, jak mění tvar :)) Také jsem si teď chtěla pořídit u MK kabelku na letišti, jenže když jsme přiletěli, tak už akorát zavírali :(

    ReplyDelete
  2. Naozaj úžasná... Milujem takéto kabelky :)

    ReplyDelete
  3. Já je začínám mít v oblibě čím dal tím víc. :)

    ReplyDelete