Wednesday 22 July 2015

MR. BLANC - profesional teeth whitening

Krásné 'usměvavé' ráno, 
dnes pro Vás mám další review ze sekce beauty, kde se tentokrát zaměřím na zářivý úsměv. Na zuby dbám snad ze všeho nejvíc! Tím že piji hodně zeleného čaje, je opravdu problém je udržet bílé a proto jsem se rozhodla vyzkoušet Mr. Blanc ...

Good 'smiley' morning everyone,
today I've hot for you another beauty review and this time it'll be about teeth. White smile is really important to me, but for me it's really hard to have ''hollywood white smile'' because I'm drinking a lot of (really a lot) green tea, I decided to try Mr. Blanc ... 




Jak je vidět z fotky, Mr. Blanc tvoří dva pásky, které si po dobu 30 minut necháte na zubech. Jakmile mi balíček přišel, s radostí jsem se pustila do zkoušení, ale po sundání jsem už tak nadšená nebyla ... moje zuby byly hodně citlivé (až skoro bolestivé) ... Naštěstí a každým dalším pytlíčkem to bylo lepší a lepší! :) 
Dnes jsem v půlce krabičky a můžu říct že výsledky jsou opravdu znát. Každým dnem bělejší a tím pádem i větší úsměv.
Xx
K. 

As you can see at the photo, the Mr. Blanc has two pieces of tape, for 30 minutes using at your teeth. That day when I got my '14 days box', I started testing, but after the first try I wasn't so excited as I was before... my teeth were much more sensitive (to almost painful) ... Luckily day after day of using it was better and better! :)
Today I am in the middle of the box and I can say that I see the change on my teeth. Every day, they're whiter and that means just one thing ... bigger smile everyday.
Xx
K


No comments:

Post a Comment