Friday 17 July 2015

Past few weeks through my iPhone

Babe sweatshirt/ little blogger/ selfie time/ kind of tracksuit
Krásné ráno,
dnes pro Vás mám další várku fotek, které se nahromadily v mém telefonu. :) Hope you like that!
Xx 
K.

Good morning guys,
today I've got for you a couple of photos from my phone! Hope you like that! :)
Xx   
K.  




#BabyFinnie ...The laziest and the cutist dog Ever.
Working/ Zoo trip/ Lunching near the private swimming pool/ time for relax
Lace bra case in the Flatlay/ NEW-IN/ ZARAxADIDAS/Home stuffs
Relax/ ootd/ from monday/ Selfie timme in my pyjama
Sneak peek of monday/ Relay n.2/ Sweet delicious dinner with my moomy/ favs

5 comments:

  1. Já se omlouvám, ale na mě působíš jako holka žijící si v luxusních značkách a závislá na selfie, A nelíbí se mi to :-)

    http://liscidoupeknih.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to mě mrzí, protože taková opravdu nejsem, ale každopádně je to tvůj názor a já ti ho neberu. :)

      Delete
  2. Děkuji moc! Možná někdy působím trošičku namyšleně, ale ve zkutečnosti opravdu taková nejsem. Jsem normální holka co studuje dálkově a ještě ke všemu pracuje na plný úvazek v hotelu, tudíž na zmíněného Korse jsem si vydělala a pořídila si ho za odměnu. :D Ale jak jsem psala, každý má svůj názor a já nikoho přesvědčovat o opaku nechci. :)
    Každopádně děkuju moc a myslím že můžu říct že i pejsek děkuje ;) :D

    ReplyDelete
  3. Máš moc krásné fotky! :-)

    ReplyDelete