Friday 7 August 2015

MANGO: New-In

Krásné ráno,
dnes Vám ukážu dva nové kousky z MANGO. Oba jsem ulovila ve slevách, kterých tam teď mají opravdu požehnaně, takže pokud máte Mango rádi, určitě tam koukněte. 
Xx
K

Good morning everyone,
today I'm gonna show you my new pieces by MANGO. They have a sales almost for everything, so if you like this brand ... go shopping! 
Xx
K.



Jako první je klasická bílá košile s V výstřihem. Materiál je takový ten ''zmačkaný'', což mi osobně vyhovuje ... řekněme si to popravdě ... jak dlouho vydrží košile opravdu vyžehlená? 
The first one, what I'm going to show you is a classic white shirt with V neck. The material is kind of ''crumpled'', which I personally really like ... let's be honest ... how long does a shirt stayed exactly how it was at the start of the day?

A jako druhý kousek tu mám mohérový svetr, který jsem si už na fotce zamilovala a když přišel, byla jsem spokojenější ještě víc. Fotku jsem nechala jen takhle, jelikož ho brzy dám do outfit postu, kde rozhodně víc vynikne.
Like a second piece I've got here the mohair sweater. When I saw it at the photo I had fallen in love with this black beauty and when it came, I was even more happier. I just post a photo like this, because I will soon give it into the outfit post, which will be definitely better way how to show you this sweater.

2 comments:

  1. Mango patří k mým oblíbeným značkám. Ten svetr vypadá zajímavě :). A mají ještě opravdu slevy? Já myslela, že už moc ne. :)

    theelegantzone.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji. :) s těmi slevami ... na e-shopu mi jich přišlo dost, ale v kamenných obchodech už nejspíš bude jen takový ten doprodej ... každopádně na e-shopu to bylo slušné! :) xx

      Delete