Monday 3 August 2015

Welcome in our living room

Krásné ráno,
dnes se Vám hlásím z obýváku. Heheh ... myslím že takovýhle post tady ještě nebyl, ale kvůli zranění jsem fotit nemohla a tak jsem si řekla ... Proč ne? 
Spojím ''outfit'' dohromady s dekorem a ono z toho něco vyleze. :) 
Jak uvidíte na fotkách, barvy u nás doma moc nenajdete. Šedá, bílá, tu a tam černá a jak je hned z první fotky zjevné, doplňky tvoří z velké části fotografie ... zkrátka a dobře, vítejte u nás v obýváku!  :) 
Xx
K. 

Good morning guys, 
today I'm here with a bit untraditional post, but because My leg is still bad I'm not able to go out and shoot normal outfit, so I decided to mixed ''outfit'' and decor post in one ... 
In short ... welcome in our living room. 
Xx
K. 




Co se týče outfitu, rozhodla jsem se to pojmout se vším všudy. Když v obýváku, tak jedině v teplákách s ''no make-up on''. :) Čaj, knížka a mobil ... co víc si přát! 

Let's move to my outfit. I decided that when I'm shooting in my living room, my outfit will be exactly what I wear in my home ... that means comfy style. Tracksuit and no make-up on! :) Tea, good book and my phone ... everything what I need! 





2 comments:

  1. Krásný design! Vůbec mi nebaví, že tam nemáte barvy. Ty doplňky a fotky jsou opravdu boží :)

    Mrkni na můj blog: http://theelegantzone.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme. :) také se moc ráda podívám. Ještě bych tě ráda pozvala na GA o kosmetiku Tanyi Burr, která tu probíhá. :) xxx

      Delete