Friday 20 November 2015

CHRISTMAS PREPARATION: Advent Calendar 2015

Krásné ráno,
je konec listopadu a tak jsem se rozhodla Vám ukázat svůj adventní kalendář. Letos jsem si vymyslela něco trochu složitějšího, než jen najít ->vložit do košíku->zaplatit->nechat si dovést domů. 
Na Fler.cz jsem si objednala set pro DIY-AdventCalendar a začala. Strašně mě to bavilo, protože jsem se u toho odreagovala od všeho ostatního.Zavřela jsem se do ložnice, pustila vánoční playlist, tvořila, lepila a skládala...

Good morning,
the End of November means just one thing ... Christmas is officially behind the corner. So, so excited! Today I decided to show you my Advent Calendar. This year I didn't want just
...Find the right one at the internet->Add to the shopping bag->Pay->Wait for it at home ...
So I decided to create my own Advent calendar. Amazing time. When I was making that I relaxed after a very long time. No studying, no working, no problems ... just Christmas Playlist, cup of Chocolate and good mood.




Když byly pytlíčky hotové, přišlo na řadu plnění ... sladkého si přes Vánoce užiji až až a tak jsem si nakoupila 24 převážně kosmetických produktů - Laky na nehty, lesky na rty, koupelové bomby, ... 
Zabralo mi to možná hodinu a výsledek ... originální kalendář! 
Xx
C.

After I had All bags done I started with the last step. Just because Christmas is full of sweets, candies etc. I decided to make my Advent Calendar more on beauty way - Nail-Polishes, Lipsticks, Lipbalms, Bath bombs ...
After an hour I had a resoult ... original advent calendar ... 
Xx
C.


No comments:

Post a Comment