Monday 23 November 2015

Heels&Oversized sweater

Krásné ráno,
podpatky byly jednou z věcí, kterým jsem se celý život vyhýbala, protože při svých 178 centimetrech jsem si připadala jako Žižkovský vysílač ... Všichni mi sice říkají, jakou mám jako vysoká výhodu, ale zkuste si být největší ve třídě ... 
Při posledních nákupech jsem měla nějakou ''botovou'' náladu a tak mi to nedalo a vyzkoušela jsem o lodičky. Chodilo se v nich dobře, tak jsem si řekla že to zkusím ... vidíme. 
Co říkáte ... Já a Superstary X Já a podpatky? 
Xx
C.

Good morning everyone,
heels ... Heels were one of the things I haven't tried to wear, because I'm tall 178 centimeters and every time I felt like Giraffe ... All the time everybody tells me that I have to be glad that I'm tall but try to imagine to be tallest person in the entire class ... 
During the recent shopping, I had a 'shoes' mood, so I spend quite a much time in shoe store and in the end I had to pairs of new babes, including these Heels. I decided that I'll try to wear them and I'll see. 
What do you say ...Me and Superstar's X Me and heels?
Xx
C.









2 comments:

  1. Wau, dost odvážné jeany :D Na mě až moc rozrhané.
    V podpatcích ti to moc sluší! :) Pokud se v nich cítíš dobře, tak je klidně nos a kašli na výšku :) já mám 179 cm a nemám s tím problém, akorát pořád nemůžu najít "ty" pravé ve kterých se budu cítít dobře :)
    Serrlaid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji. Jeansy jsou domácí výroba. ;) :D

      Delete