Wednesday 25 November 2015

CHRISTMAS PREPARATION: Advent Decoration

Krásné ráno,
jelikož advent je už opravdu za chvilku, chtěla jsem Vám ukázat, že adventní věnec se dá udělat i jinak ... u nás doma si na dekorace velmi potrpíme a musím říct že i mě samotnou tahle celá kombinace překvapila a hlavně uchvátila. Prvně jsem myslela že bych vám ukázala "My Xmas Bedroom", ale mám jí tak maličkou že tři fotky na Instagramu to dokonale zachytí a tak jsem raději volila adventní věnec.  Krásně je tu vidět, jak málo stačí k vytvoření něčeho krásného a hlavně netypického ... 
Xx
C.

Good morning everyone,
Advent starts in a few days so today I'm gonna show you our untypical advent wreath ... With my mommy we're really obssesed with season decor and I think that this wreath is ''living proof'. Here you can see that simple things in good combination are the best!
Xx
C.



No comments:

Post a Comment