Friday 18 December 2015

CHRISTMAS TIME AT ATELIER ČARODĚJKA

Krásné ráno,
pokud chcete o víkendu někam vyrazit a nevíte kam, mám pro vás tip ... Olovnice - Ateliér Čarodějka.
Jestli si vzpomínáte, už jednou jsem o Olovnici psala. Tenkrát jsem navštívila letní výstavu a když jsem viděla Adventní data, věděla jsem že to si rozhodně nemůžu nechat ujít. 
Strávila jsem tam sobotní odpoledne a načerpala vánoční atmosféru jak jen to šlo! Nemůžu nic jiného než vychválit až do nebes!
Xx
C.

Good morning everyone,
at the weekend I went to my favourite place ... Olovnice - Atelier Čarodějka.
 I told you about this atelier once when I was there in summer. I'm really big fan of decorations so this place ''was made for me''!
This time it was just all about Christmas. Absolutely amazing and festive!
Xx
C.








4 comments: