Monday 14 December 2015

STRIPES

Krásné pondělí,
taky Vám počasí připomíná spíš to jarní než zimní? Ve čtvrtek když jsme vyráželi fotit, teploměr vesele ukazoval 8 stupňů ... 
Když už jsem nemohla vzít trošku navrstvenější outfit, zazimovala jsem alespoň tašku ... šedý Obag se v posledních dnech stal opravdu oblíbeným kouskem. Nosím ho téměř pořád. 
V dnešním outfitu jsem ho zkombinovala s proužkatým topem od Aqua Maritime (Od stejné značky mám i dvoje proužkaté šaty, které jste na mně v létě mohli vidět několikrát), klasickými černými skinny jeansy, Converse a koženou bundičkou. 
Xx
C

Good morning everyone, 
the weather these days is pretty crazy, isn't it? It's more like a spring weather ...
The only winter thing in my outfit is my Obag. This bag became my favourite thing during past few days.
Today's combination is with striped top by Aqua Maritime (by this brand I've got two kinds of striped dress what I wore a lot during summer), classic black skinny jeans, Converse and leather jacket.
Xx
C.









2 comments:

  1. Ty brďo a nebyla ti zima? ^^ Já v zimě moc "nastajlingovaná" nechodím, hlavně že je mi teplo :D Jinak taška je zajímavá, ještě jsem jim ale nepřišla na chuť, já mám nejradši tašky přes rameno :))
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heleď zima mi nebyla. :D já ty Obagy prostě žeru i když teď jsou už úplně všude. Každopádně mají i trak přes rameno. ;)

      Delete