Tuesday 12 January 2016

GREY KNIT&CHUNKY SCARF

Krásné ráno,
dnešní outfit jsem fotila až včera, protože celý minulý týden byl pro mě dost hektický (a to jsem si myslela, že až odejdu z práce tak budu mít času dost, haha). 
Hned v sobotu jsem odjela na Vysočinu ke své babičce, kde se celý týden tvořily mé maturitní šaty ... moje babička je švadlena, takže pro mě byla jasná volba kdo mi mé šaty ušije. Jsem z nich naprosto nadšená! Jsou pro mě velmi speciální, protože jsem si je sama nakreslila, takže jsou opravdový originál. Už se nemůžu dočkat, až si je budu moc obléknout. 
Ve čtvrtek jsem potom přejížděla do Prahy (já, dva kufry a vlak), kde mě čekalo hned osm zkoušek a testů. Včera jsem se vrátila a prozatím se nezastavila. Uvidíme, co mě čeká dál ...
Xx
C.

Good morning everyone,
today's outfit I had shooted yesterday in the afternoon, because my last week was pretty hectic (huh, I thought that when I'll leave my job I'll have more free time but as I see .. I'm still busy)
Last Saturday I went to my Granny's house and the whole week we were making my Prom dress. I sketched the dress and my granny made the dress. I'm so excited about it. This dress is so special for me. I can't wait to my prom.
On Thursday I went to Prague (Me, two suitcases and train) to School. I had 8 exams so I was pretty nervous about that. Yesterday I came to home and I still have so much things to do so I'm curious what this week has prepared for me ...
Xx
C.







2 comments: