Sunday 10 January 2016

Krásné ráno,
sice s malým zpožděním ale přece ... DECEMBER TOP5. 
Xx
C

Good morning everyone,
today's I'm here with my DECEMBER TOP5 ... maybe a bit late but never mind. Let's have a look at my favourite things during December.
Xx
C


1. FASHION

Jako první tu mám tuhle skvělou oversized vestu. Měla jsem jí v jednom z prosincových outfitů stejně tak jako ještě několikrát. Do tohohle počasí je prostě skvělá. 
My Top favourite fashion piece in December is this oversized vest. I'm absolutely in love with it. Amazing for these days. 

2. BEAUTY

 O ''vajíčku'' EOS asi nic psát ani nemusím. Ve své kabelce mám vždycky minimálně tři různé balzámy na rty protože nikdy nevydržím se suchými rty a právě EOS-granátové jablko s malinou jsem v Prosinci používala nejvíce. 
I guess that It isn't necessary to write something about EOS ''Egg''. Everybody knows it, everybody loves it. I have to say that I'm addicted to lip balms ... I can't leave house without carrying one or two lip balms in my bag... I hate to have dry lips. In December my Top Lip balm was this one - Pomegranate & raspberry .

3. ACCESSORIES

Tentokrát se mi tu sešly dva kousky ze stejného e-shopu bechick.com. Vesta a PomPom přívěšek který byl pro mě nejoblíbenějším doplňkem pro prosinec a jistě pro několik dalších týdnů ještě bude. 
This time I've got here two things from one e-shop - bechick.com. The vest and this cute little PomPom. For me, the best accessory for this winter!

4. STYLE

Prosincový ''Top-inspo'' outfit pro mě byla jednoduchá kombinace od Gigi Hadid. Gigi jsem nikdy moc ''neřešila'' ale v poslední době mě její outfity baví čím dál tím víc. 
December ''Top-inspo'' outfit is this simple combinations by Gigi Hadid. Simple and stylish ... what else we can ask for?  

5. RANDOM

Myslím že tady toho také tolik psát nemusím ... středečním svátkem Tří Králů se definitivně ukončily Vánoční svátky a my se jen můžeme těšit na ty další a vzpomínat na ty (už) minulé. ♥
I guess that everybody knows what my 'random' top is ... Christmas is officially behind our backs (so sad) and now it's time for waiting for next Xmas. I have to say that this year I had one of the best Christmas ever. ♥

No comments:

Post a Comment