Wednesday 27 January 2016

MICHAEL KORS PYRAMID STUD BRACELET

Krásné ráno,
v poslední době jsem si velmi oblíbila masivnější náramky. Dříve jsem nosila spíše takové nenápadné, kterých jsem vzala na ruku několik ale teď mi bohatě postačí jeden ... ovšem musí být zajímavý ale přitom zůstat jednoduchý ... 
A právě takový jsem ulovila v Michael Kors při mini nákupech, když jsem v pátek jela do školy (co všechno se dá stihnout během zastávky pro coffee) ... rozhodovala jsem se mezi několika, ale nakonec zvítězil tento s pyramidkami.
Xx
C.

Good morning my dears,
lately I changed my opinion about bracelets. Most of the time I was wearing just tiny bracelets but now I started to be obsessed with more ''massive'' bracelets ... but I still need simple design, of course ...
I found and bought one on Friday, before my school lessons started (here you can see what you can ''catch'' during quick stop for coffee in shopping centre ... hehe)
I bought this stunning pyramid stud bracelet by Michael Kors and I'm so in love!
Xx
C.




No comments:

Post a Comment