Friday 29 January 2016

POLYVORE STYLING



Krásné ráno,
takhle při pátku jsem si připravila trošku inspirace ... tenhle týden jsem měla dost náročný, takže doufám že víkend bude klidnější. Co Váš týden? 
Polyvore jsem Vám ukazovala několikrát a jsem si jistá že ho všichni moc dobře znáte, takže představovat určitě nemusím. :) 
Xx
C.

Good morning everyone,
it's finally friday and I'm here with little outfit inspiration. Yay, I had busy week so I'm happy about free weekend or at least I hope it'll be free weekend. How was your week? 
I'm sure that all of you know Polyvore so it's not necessary to tell you what it is. I love working with Polyvore. It's kind of relax for me at the same way as help for my own outfits. Enjoy!
Xx
C.





2 comments:

  1. No tak to jsou krásné outfity! <3

    http://eternitymoments0.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! :) Je to pro mě opravdu relax, určitě doporučuji ... skvělé trávení volného času. xx

      Delete