Monday 15 February 2016

PARKA&LONG CARDIGAN

Krásné ráno,
hlásím se vám po super-náročném týdnu zase s trošku vytepleným outfitem ... 
Od předminulého pátku jsem byla až do středy v Praze, jelikož jsem musela do školy a v úterý mě čekal maturitní ples (určitě uvidíte pár fotek v dalším through my iPhone). 
Středa byla dost těžká - cestování domů a menší bolehlav - jediné co jsem za ten den stihla bylo vyžehlit kopici prádla, která se mi v ložnici nahromadila.
Ve čtvrtek jsem pro změnu lítala po doktorech a odpoledne jsem měla děti na doučování z Angličtiny. V pátek se mi konečně podařilo jít fotit a o víkendu jsem se chtěla co nejvíce věnovat škole - v sobotu jsem toho tolik nezvládla protože noc předtím se mi můj pes rozhodl ukázat kdo je hlava rodiny ... od 4 do 6 ráno jsem si musela hrát a pak odejít spát na zem k pelechu ... 
V neděli jsem se už ale opravdu potřebovala pustit do nějaké té práce, takže jsem začala hned dopoledne, odpoledne jsem vyrazila na led a hned po návratu jsem opět zalehla do knížek ... 
Teď už bych se ale měla vrátit k outfitu ... ve čtvrtek ráno mě trošku překvapily přízemní mrazíky a tak jsem s radostí sáhla po parce a dlouhém cardiganu, který jste na mně mohli vidět už několikrát. Volila jsem trošku víc roztrhané jeansy ale tím že jsem měla dlouhý svetr mi to vůbec nevadilo ... i když ... pár lidí se mě zeptalo, jestli mi nemrznou kolena a nebo mě pokáralo že bych měla myslet na stáří ... heh.
Xx
C.

Good morning everyone,
I'm here with new outfit after super-hard week. On Friday 5th I went to Prague because of my school and I stayed there until Wednesday because on Tuesday I had my prom (you'll see few photos in next Through my iPhone post)
Wednesday was probably the hardest day -travelling and 'little' hungover ... I was totally devastated, hihi ... the only one thing what I did that day was ironing because I had huge 'hill' of clothes in my bedroom.
On Thursday I had medical examination and in the afternoon I had an English lesson with kids. On Friday I was finally able to go out for a outfit-shooting. I wanted to make as much as possible things to school but on Friday night my dog showed me who's the head of our family. She woke me up at 4am and I had to play with her, aroud 6am I was able to go back to sleep but on the floor, next to her bed so I didn't sleep ... so you can imagine my Saturday after 4 hours of sleep.
On Sunday I started with my school stuffs in the morning, because in the afternoon I went to the ice ring and when I came back I took my books again ... in short Sunday was the only one day what was exactly how I planned.
Anyway, let's talk about this outfit ... when I woke up on Friday morning I was surprised that the tempreature was around 0, the sun was shinning so perfect time for parka and my favourite cardigan ... I took a bit more ripped jeans but in combination with long cardigan it was perfect ... even though ... few people asked me if I'm ok to wear this jeans in Febuary ... heh.
Xx
C.







No comments:

Post a Comment