Monday 29 February 2016

SUNNY DAY!

Krásné ráno,
minulý týden si počasí opravdu dělalo co chtělo ... když jsem v pondělí viděla jak krásné počasí je, nemohla jsem jinak než vyrazit fotit. To že v únoru budu nosit tričko se mi snad ještě nestalo, byť to bylo jen jedno odpoledne jelikož v úterý u Nás zase sněžilo ... stále nějak nemůžu pochopit proč má počasí zapotřebí takové výkyvy!
K outfitu asi moc říkat nemusím - basic&denim ... kombinace, která mě nepřestane bavit nikdy. Oblíbenou Riley jsem vyměnila za šedý Obag a vzala (tak jako téměř vždycky) tenisky. 
Na závěr bych ráda zmínila měnší změnu na blogu - rozhodla jsem se během zkouškového období přidávat jen dvakrát týdně, jelikož je toho opravdu dost - co bude potom, je ve hvězdách ale já doufám že mě i blog čekají velké změny, na které se už teď víc jak těším.
Xx
C.

Good morning everyone,
 the weather was crazyyy last week! On Monday the sun was shining and the temperature was around 20 degrees. I hadn't on plan to go for photoshoot on this day but when I saw the weather ... I needed to have photos full of sun and it was good decision because Tuesday was cold and snowy again -  I'm starting to think that the weather is taking fun of us!
About the outfit ... combination of basic&denim isn't anything new but this is definitely one of my favourite combination ever. Simple and comfy. I took my grey Obag instead of my favourite MK Riley and as always Adidas sneakers.
At the End I want to inform you about little change on my blog - I decided to post just two articles during week, because of my examination period and I want to study as much as possible because my big dream depends on that. I'll be back with three articles (or with whole new system of posting) in May. Until then, I'll add every Monday and Thursday. 
Xx
C.






No comments:

Post a Comment