Saturday 5 March 2016

Krásné ráno,
únor utekl rychlostí světla a já v pondělí s hrůzou zjistila že, i když tedy máme den na víc, ještě nemám připravený TOP5 ... tím že jsem doma, pomalu ani nevnímám co za den je. Učení prokládám vařením, pečením, blogem a nebo ''novým koníčkem'' který objevíte v random TOP5.
Xx
C.

Good morning everyone,
Am I the only one who thinks that February ran away at the speed of light? On Monday I looked on the date and when I saw the last day of February I panicked a bit, because I hadn't got TOP 5 post ... I sat down immediately and chose five things what I loved in February ... let's have a look at that!
Xx
C.

1. FASHION

Jako fashion kousek jsem vybrala kožené(koženkové) kalhoty z H&M. Kupovala jsem je začátkem ledna, ale pořádně jsem je začala nosit až teď. Jsou klasické, úzké hladké s drobnými švy nad koleny. Jsou i malinko vyteplené, takže do tohohle střídavého počasí ideální!

The top fashion piece from February are these Leather pants by H&M. I bought them back in January but I started wearing them now. Classic skinny cut from smooth ''leather'' with tiny seams over the knees. These pants are a bit warmer so it's ideal into this changeable weather! 

2. BEAUTY

V Beauty sekci tentokrát nemám žádné skrášlovadlo, ale pomocníka pro regeneraci nehtů, který vřele doporučuji!!! Opět jsem sundala gelové nehty, takže si dokážete představit jak moje nehty vypadaly ale díky tomuhle zázračnému kalíšku mám opět  nehty v kondici. 

The Top beauty piece isn't any makeup product, but this little ''bowl'' is amazing for your nails. Totally recommended!!! I took off my fake nails so you can imagine how bad my nails were .... after a few days with this care my nails were back in good condition!

3. ACCESSORIES

Naprosto ten náramek miluju! Když jsem ho kupovala, byla jsem z něj nadšená, ale přesto jsem si říkala jestli jsem se neunáhlila, protože jsem náramkům nikdy neholdovala. Vždy jsem maximálně vzala svou Pandoru a tím to končilo, ale po pár týdnech už vím že jsem se rozhodně neunáhlila - ať už mám tričko, košili, svetr - pokaždé vypadá skvěle ... Zkrátka a dobře jednoduchá design je vždycky top! 

I'm absolutely in love with this bracelet. When I bought this jewel I was so happy about that but on the other hand I wasn't sure if I really need this bracelet (I'm sure you know this feeling as well), because I have never been a type of girl who wears tons of jewelry or conspicuous pieces.  But after a few weeks I'm for 100% sure that this bracelet is my cup of tea. I can wear it with almost everything what's in my closet - every time it looks good ... in short - simple design is and always will be top!

4. STYLE

Když jsem se dívala na sestřih přehlídky Victorie Beckham a viděla její outfit, musím říct že jsem byla překvapená - ne-li šokovaná. Tenisky a Victorie je něco se nevidí každý den. Oba tyto outfity jsem naprosto dokonalé. Stejné a přesto rozdílné.  Top! 

When I had watched the montage of Victoria Beckham's show and I saw her outfit I was surprised or maybe shocked. Victoria in sneakers is something what we cannot see every day and I have to say that these two outfits were definitely my the most favourite outfits from NYFW street style! Same, but totally different! Stunning!!!

5. RANDOM

Jak už jsem psala na začátku, objevila jsem nový koníček ... nebo spíš objevuji nový koníček. Jeden únorový večer jsem nechtěla vůbec nic dělat a tak jsem prostě vzala papír a čmárala. K čmáranicím přibyl po pár minutách i nápad a ''projekt X'' byl na světě - nejspíš Vám výsledek ukáži příští týden. 

Let's call this ''Project X''. I had found new hobby this month and have to say that I'm pleasantly surprised that I'm not that clumsy, hihi. One day in February I didn't want to do anything so I just took a paper and I simply started drawing. After a few minutes I had an idea, after a few days I had materials and I started working on ''project X'' - Probably I'll show you the result next week!

No comments:

Post a Comment