Wednesday 6 April 2016

GREY PANTS & BLAZER


Krásné ráno,
znáte takové ty dny kdy se Vám všechno daří a vy ani nevěříte že je to vůbec možné? Koncem minulého týdne jsem se probudila s dobrou náladou a ta se zatím drží. Možná je pravda, když se říká že s dobrou náladou jde všechno líp. Ve čtvrtek jsem měla super odpoledne když si mně bratranec vybral na poslední hokejový trénink jako posilu týmu, takže jsem kabelku vyměnila za hokejku a rukavice a šla se ''rvát'' ... a dokonce i skórovat. Pátek jsem si hned ráno zpříjemnila snídaní ve Starbucks (asi můj nejoblíbenější je nahoře na Václaváku, stoleček u okna), drobné nákupy a pak škola, kde se víc než dařilo. V sobotu to bylo o trošku víc hektické, ale stejně jako v pátek mi ranní škola přinesla ''body'', odpoledne jsem pak cestovala zase zpět domů. 
Dnešní oufit jsem fotila v minulém týdnu a opět jsem oblékla šedé kalhoty, ale v trošku jiné kombinaci. Tentokrát s oversized topem a oversized blazerem.
Xx
C.

Good morning everyone,
How was your weekend? My weekend was amazing so I hope you had a great one too. You know that kinds of days when everything is just amazing and everything is exactly like you want?  I'm having these days right now! Actually it started on Thursday when my cousin took me to his hockey match and I had an opportunity to be in his team so I traded bag to gloves and hockey stick and guess what ... I scored! On Friday I went for a delicious brekafast, then for a little shopping and then I went to school where I had really important exams and I have to say that the result is better than I expected. On Saturday I went to school again, because of the second important exams and again, it was better than I expected so I'm so happy about that. Later on Saturday afternoon I went back home.
This outfit I shooted last week and I wore my favourite grey pants again. This time with oversized white top and blazer. 
Xx
C.









No comments:

Post a Comment