Saturday 9 April 2016

Krásné ráno, 
další konec měsíce znamená jediné ... TOP5 pro Wait, What? ... 
Xx
C.

Good morning guys,
the end of the month means the only one thing ... TOP5 ... let's have a look what I loved in March!
Xx
C.



1. FASHION

Šedé kalhoty nejspíš nebudou velkým překvapením, jelikož v outfit postech tu byly dvakrát a v ostatních outfitech nespočetněkrát. Velký favorit a troufám si říct že nejen tenhle měsíc. 

These trousers aren't big surprise I think because I showed them to you in two outfit posts and in many outfits on instagram. Absolutely in love with these! 

2. BEAUTY

Z beauty tu mám dnes Cover Stick od NYC. Ještě nikdy jsem tenhle neměla a tak jsem ho chtěla vyzkoušet a musím říct že se osvědčil, skvěle kryje a na obličeji vypadá přirozeně. Jelikož jsem hodně světlá, musím používat ty nejsvětlejší odstíny, protože po všem ostatním ''oranžovým'', takže tohle je 781 A - light.

From the beauty section I've got this Cover Stick by NYC. It was the first time when I used this brand and I have to say that this Cover Stick is amazing. It covers perfectly and it looks natural on your skin. I've got very light skin so I need to use  light product only because darker shades makes my look like an orange so this one is 781 A - light.

3. ACCESSORIES

U accessories jsem tentokrát váhala mezi hodně kousky, ale nakonec vyhrála kšiltovka, kterou jsem si v březnu konečně pořídila (předtím to bylo klasické ''kradení'' z bráchy sbírky). I když jsem jí měla jen v pár outfitech, ocenila jsem jí zejména ve slunné dny, kdy jsem se chtěla venku učit a tak jsem potřebovala alespoň trošku stínu pro čtení. 

While I was thinking about the accessories and which one I'm going to show you I had a lot of favourites but then I decided to pick a cap because I used it a lot and more I finally bought my own one in March (before it was classic ''loan'' from my bro's closet). Even through I used it just in a few outfits I used that a lot while I was studying outside and the sun was shining.

4. STYLE

pics via pinterest
Style inspirace měsíce je pro mě bloggerka Camille (NOHOLITA) ... její outfity jsou naprostá bomba! Klasicky vybírám jen jeden, ale tady jsem udělala výjimku, protože vybrat jeden ten úplně nejlepší prostě nejde. 

Style inspiration of the month is a beautiful blogger Camille (NOHOLITA) ... I absolutely adore her style. Hers outfits are literally goals! I know that every months I show you just one TOP outfit but here I can't decide which one is my most favourite!

5. RANDOM


A jako poslední tu mám trošku relaxu ... Už několikrát jsem začínala s jogou, ale nikdy jsem u ní nevydržela - nebyl čas nebo se mi ten den prostě jen nechtělo cvičit, ale teď (musím se pochválit) pravidelně cvičím každý den a cítím se opravdu skvěle!

In the End I've got here a little big of relax activity ... during my life I tried maybe three times to do a yoga but every time  I stopped - no time or no mood for yoga ... but now (I have to commend myself) I do yoga every day and I feel really good!

No comments:

Post a Comment