Sunday 5 June 2016

POLYVORE STYLING

Krásné večer,
Pravě jsem se vrátila z posledních zkoušek a už můžu s klidným svědomím říct ... MÁM ODMATUROVÁNO!!! 
Dnešní čtvrteční inspiraci jsem poskládala z outfitů, které jsem během týdnů vytvořila. Ti co mě znají vědí, že pro mě je na prvním místě jednoduchost a malá škála barev ... v mém šatníku nenajdete nic jiného než bílou, šedou, černou, navy nebo khaki ... jinak tomu není ani na mém profilu na POLYVORE. Já mám tuhle stránku velmi ráda, je to takové odreagování při kterém narazíte na spoustu nové inspirace a třeba i poskládáte kombinace, které by vás v obchodě vůbec nenapadly. Znáte jí ... ti z vás kdo ano ... používáte jí? :) 
Xx
C.

Good evening everyone,
hope you all doing very well! I've my last exams today and it was more than great!! So happy to say it's finally over. Now - summer, chill and fun!!! 
 Today's inspiration I decided to make from outfits what I made during previous weeks. Those of you who know me know that simple outfits are my cup of tea at the same way as just few colours in my closet. It's not that I hate colours, I'm just not into colorful fashion, interiors, etc. that much. In my closet and home you can find mostly just white, black, grey, navy and khaki ... it's not even different on my POLYVORE profile. I love this page ... it's perfect way how to relax and more you can find a lot of inspiration there and sometimes you can find out that some combinations can work even though you thought that it's not possible to wear ir together!
Do you know this web ... those of you who know it ... do you create on Polyvore? :) 
Xx







2 comments:

  1. Stránku sice nezmám, ale zní to opravdu skvěle. Musím se na ní hned podívat. Jinak Gratuluji k maturitě, také jsem jí letos úspěšně složila :) Jinak outfity jsou moc hezké, také mám ráda jednoduchost, ale narozdíl od tebe přidám občas i jednu barvičku, protože jsem malého vzrůstu a přijde mi podivné, když takový prcek jako já na sobě má jen šedou, černou a bílou :)
    http://life-by-marie.blogspot.cz/
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Děkuji a též gratuluji!! :) Určitě vyzkoušej, parádní stránka. :) Xx

    ReplyDelete