Monday 30 May 2016

LOOSE SHIRT

Krásné ráno!
Volnější dny jsou za mnou a já jsem opět v jednom kole ... minulý týden jsem se v pondělí nadechla a včera večer vydechla a hned sedla k dnešnímu příspěvku. Překvapení přišlo v momentě, kdy jsem otevřela blogger a zjistila že už mám jeden post připravený ... o sekundu později mi došlo že je to čtvrteční příspěvek, který jsem zapomněla sdílet, takže si ho nechám připravený na tenhle čtvrtek a to už snad klapne. Ve zkratce Crazy Days - nová práce, poslední testy, nové koníčky - o nich někdy příště, ale momenty můžete vidět na mém snapchatu: waitwhatcamille.
Výrazným kouskem dnešního outfitu je bezesporu oversized halenka, kterou jsem objevila při letním úklidu babiččiny skříně - neuvěřitelné, kolik toho člověk najde ve starších šatnících. Myslím že mám nový top piece pro tohle léto. 
Mějte krásný týden! 
Xx
C.

Good morning everyone!
How was your weekend? It feels like free days flew away in speed of light and I'm back in busy life. New job, last exams, new hobby - about that I'm going to tell you later (sometimes you can see that on my snapchat: waitwhatcamille) ... in short haven't got time for anything. Yesterday in the evening when I came home I opened my laptop with an intention to write post for today. It surprised me when I found out that I have already something prepared. A second later I found out it's post what I wanted to post on Thursday. I thought that I posted it but as you can see I didn't ... well I hope that this Thursday it's going to work and I'll post that, hih. 
Most outstanding piece in this outfit is probably loose oversized shirt, what I found in my grandma's closet while I helped her with Spring/summer reformation. It's surprising how many beautiful and stylish pieces we can find in eldery closets. 
Have a nice week!
Xx
C.












No comments:

Post a Comment