Wednesday 4 May 2016

STRIPED SHIRT & GREY PANTS

Krásné ráno,
dnes pro Vás mám další rozevlátý outfit a malý maturitní update - 1/7 za mnou, heh ... dost toho ještě zbývá ale člověk se má radovat i z malých věcí, ne? :) 
Dnes, zítra i pozítří mě čekají další - a to státní a tak přeji všem maturantům hodně štěstí. 
Nicméně, pojďme zpět k outfitu ... už minule jsem psala, jak mě poslední dobou baví volné outfity. Další takový je právě tenhle s proužkatou košilí z H&M a šedými kalhoty. Jelikož mě minulý týden trápilo nachlazení, vzala jsem ještě šálu a proti sluníčku klobouk - vše v oblíbené šedé. 
Přeji krásný týden všem! 
Xx
C.

Good morning everyone,
today I've got for you another loose outfit and little A-levels update - 1/7 of exams is behind my back, heh. I know it's pretty early to rejoise but someone said that people should be happy about little things, right? :) 
Today, tomorrow and on Wednesday I've got next four exams so wish me luck and also I want to wish luck to other graduates who has exams this week. 
Anyways let's go back to this outfit. Last time I told you that my current favourite style is full of loose clothes. This time I took favourite grey pants and triped shirt by H&M. Last week I felt sick a bit so I took a scarf and hat because the sun was shining - both in favourite grey. 
Have a nice week!
Xx
C.










No comments:

Post a Comment