Thursday 5 May 2016

THURSDAY MOODBOARD

via tumblr.com
Krásné ráno,
dnes pro Vás mám jen rychlé Moodboard post, jelikož jsem se za poslední tři dny nezastavila. Od pondělí probíhalo státní kolo maturit, takže jsem každý den psala minimálně jeden test a abych se trošku odreagovala naordinovala jsem si ještě volnočasové aktivity (autogramiáda, zápas CZEvsCAN a rychlá návštěva Smíchova - MANGO a ZARA rychlostí blesku...sezonní nákupy), abych se tolik nestresovala ... výsledek - každý den jsem se zastavila tak kolem 11. hodiny a stejně jsem v noci tomu spánku moc nedala - nervy dělaly své. K počítači jsem se dostala až teď, samozřejmě TOP5 nepřipraveno, takže napravím v příštím týdnu. 
Užijte krásný víkend!
Xx
C.

Good morning everyone,
how are you? Hope you all doing good! Today I've got for you just a quick Moodboard post, because past three days were pretty crazy for me. A-levels and because I'm that kind of person who's nervous about exams I decided to have some another activities instead of nonstop learning because I wanted to calm myself a bit so I went for a shopping and meeting with our national hockey team on Monday, on Tuesday I went for a game CZEvsCAN. It was an amazing time, I enjoed the game and relaxed a bit but still I had pretty hard nights because all of that stress I had more sleepless nights.
I thought that I'll post TOP5 today but I didn't have a time to prepare that so I'll  post that next week! 
Have a nice weekend! 
Xx
C.

No comments:

Post a Comment