Saturday 11 June 2016

Krásné páteční ráno,
když už jsem tento týden přidala ve středu, rozhodla jsem se postnout i dnes, jelikož čekat s May TOP5 na příští týden kdy se červen přesunuje do druhé poloviny by nebylo nejlepší ... to už bych potom rovnou mohla dělat květnový s tím červnovým dohromady, hih. Není potřeba to dál protahovat, pojďme se podívat na moje oblíbence za květen. 
Xx
C.

Good morning everyone,
this week I posted on wednesday so I decided that I'll post today as well because next week is going to be the second part of June and I wanted to post May TOP5 as soon as possible, because next week It would be kind of mixed TOP5 from May and June, hih. i think it's not neccesary to write something more here ... let's have a look what I adored in May. 
Xx
C.


1. FASHION

Fashion kousek pro tento měsíc byl celkem jasný. Denim bundičku ze Zary jsem koupila začátkem května a v chladnější dny jsem jí nesundala. Dlouho jsem takovou sháněla, takže si outfitů s ní více jak užívám!

When I start to think about my Top5 pieces in fashion section I was about 100% sure that It'll be this denim Jacket by Zara. I absolutely love it! I bought that at the start of May and I love every single outfit with that! Amazing!!  

2. BEAUTY

Z beauty jsem vybrala make-up a korektor Miss Sporty - So Clear Anti-spot, který jsem vyzkoušela a konečně jsem narazila na make-up, který můžu mít v tmavším odstínu a neoranžovým! S tím jsem vždy měla velké problémy, protože mám velmi světlou pleť a po všem jsem vždycky vypadala jak pomeranč (mnohdy naštvaný :) ) Při nákupu tohohle jsem dala na radu a jsem moc ráda že jsem to udělala.

In beauty section I've got this make-up and corrector Miss Sporty - So Clear Anti-spot. I tried that this month and I have to say that I'm pleasantly surprised because this is the first darker make up in my life what doesn't make me look like an orange! Every time I had a problem with that because I've got really light skin but this one works perfectly! 

3. ACCESSORIES

U doplňků jsem měla dilema, ale nakonec jsem se rozhodla pro sluňáky, které znáte. Mám je už skoro dva roky a stále je ráda nosím. Tento měsíc jsem se vytáhla v několika outfitech, proto jsem se rozhodla je zařadit do TOP5. 

Here I had a little dilema what I adored the most in May.  I've got these for almost two years and I really like to wear them. I wore them in a few outfits during May so In the End I decided to pick these sunnies.

4. STYLE

via pinterest.com
Style inspirací pro tento měsíc se stal tenhle outfit, na který jsem náhodou narazila na pinterestu a pak i na několika profilech na instagramu. Parádní letní rozevlátý outfit!

Style inspiration for this month is this beautiful summer loose outfit! I saw that randomly on pinterest and then on Instagram. It's perfect for these days! 

5. RANDOM

To že vaření/pečení je stalo velkým koníčkem víte. V létě velice ráda používám lněná semínka, které cpu snad všude. Jsou skvělé do salátů, ale já je dávám i do těstovin, rizota, k masu ... opravdu všude!

You know that cooking/baking is my big hobby! In summer I love to cook with FLAXSEEDS. It's amazing in salads but I use that with almost everything - rizoto, pasta, meat ,... 

No comments:

Post a Comment