Thursday 9 June 2016

MICHAEL KORS JETSET CROSSBODY SKY BLUE

Krásné ráno,
dnes se Vám ozývám výjimečně opět ve středu. Důvodů je hned několik, nejen že Vám chci ukázat novou kabelku, kterou jsem dostala za zkoušky, ale hlavně Vám chci svěřit něco, co se za poslední dobu v mém životě událo ... do slova se mi zase otočil o 360 stupňů. 
Ti co mě sledují pravidelně si možná všimli, že jsem během posledního měsíce téměř vůbec nemluvila o univerzitě v Cardiffu, kam jsem měla nastoupit v září ... objevilo se několik problémů\rodinných záležitostí které tady nechci zveřejňovat do podrobností, ale byly důležité natolik, že mě donutily přemýšlet, jestli tady nezůstanu ... celý ten měsíc byl velmi složitý. Maturita, ale hlavně jsem řešila všechno kolem Anglie jelikož jsem to pořád nechtěla vzdát - už jsem měla zařízené ubytování, studium, a dalších spoustu věci, ale hlavně sen - studovat/žít v Anglii jsem měla od 8 let a tak jsem se ho nechtěla tak lehko vzdát. Teď, když už jsem byla jen krůček od splnění ... musela jsem se rozhodnout, být sobecká a jít si za svým snem ať to stojí, co to stojí a nebo tu zůstat ... finální rozhodnutí padlo v pondělí ... jelikož pro mě rodina byla a vždycky bude na prvním místě, rozhodla jsem se upustit od svého snu a zůstat, alespoň prozatím ... 
Musím říct že takhle moc jsem snad ještě nic neobrečela. Sice moje rozhodnutí pár věcí pomůže vyřešit, ale také nadělá spoustu příkoří, které budu muset vyřešit. Od mého prosincového přijetí jsem prakticky žila s faktem že se v září stěhuji do Anglie. V té době mě ani nenapadlo myslet na to, že bych tam třeba nemusela odjet. Nic tomu nenasvědčovalo a tak jsem to prostě neřešila ... když se na to dívám teď ... měla jsem tehdy myslet na nějaký plán B, protože ten teď více jak postrádám. Nepodala jsem si přihlášku na žádné české vysoké školy a ani jsem se o ně moc nezajímala, nepočítala jsem že by moje budoucnost mohla pokračovat v Česku. V tuhle chvíli vlastně ani nevím, co budu celý ten rok dělat. Jsem dokonalým příkladem toho, že každý by měl myslet na zadní vrátka, kdyby mu něco náhodou nevyšlo ... 
Svět sice nekončí, jen se zase komplikuje. Pondělí i úterý jsem byla v jednom kole a tak dnešní den volna jsem si vyhradila na hledání a vymýšlení nového plánu co se svým životem dál ... 
Už Vám tady nebudu dále fňukat ... ti co to přečetli až sem, děkuji za vyslechnutí!
Alespoň jednou větou bych měla měla zmínit New-in. Myslím že barva překvapí všechny (překvapila i mě) v mém šatníku je teď opravdu výrazná, ale do letních outfitů jistě krásně zapadne. 
Xx
C.

Hello everyone,
Today I'm here untypically on Wednesday but I've got a several reasons why I'm posting today. I wanted to show you my new bag, what I got as a present after my A-levels and then I wanted to tell you a little ''story of my current life''. Those of you who follow my blog maybe found out that during past month I wasn't talking that much about University in Cardiff where I had on plan to study next year.  The reason is that a month ago some problems/family matters started (I don't want to talk here about details, thanks for understanding) and because of that I had to start thinking about staying here, in Czech Republic. The whole month I tried everything just not to gave up, because this ... England, University ... it was my dream. When I was 8 years old I said that I'm going to study there and when I was just a one little step near that ... I had to make a decision ... My dream or family ... For me my family was/is/will be still on the first place and even thought it hurt me I decided to stay here ... 
I'm sad about that and I have to admit that I cried a lot past few days ... maybe someone can say that it's not a tragedy but it was really important to me and now it just hurts. 
It'll help to solve a few problems but it'll make another big trouble for me ...My Application was accepted in December and from that moment I started to prepare for moving and more ... I didn't plan any plan B ... no school in Czech Republic, no Work ... in short nothing pepared for this situation ... I have no idea what I'm going to do in my life right now ... need to find new plan...
Well this post has to be about the present so I think that now It's time to write a little bit about that. I think that the colour will be surprise for you (I surprised myself as well). I wanted some bigger crossbody and this jetset bag was ideal. 
Xx
C.




No comments:

Post a Comment