Wednesday 6 July 2016

CROCHET SHORTS & CROP TOP

Krásné ráno!
Jak jste si užili první prázdninový víkend? Mě už začaly prázdniny před měsícem, ale stejně jsem pořád v takovém tom školním ''mode'' takže i mě to přijde jako by začaly až teď ... a začaly parádně.
Poprvé v životě jsem totiž vyhrála v nějaké soutěži. Před pár týdny jsem zaregistrovala soutěž od IGY Centra a skvělé bloggerky BKBLOG o nejlepší fotku outfitu. Zaujalo mě to a tak jsem také jednu takovou outfitovku přidala ... potom jsem to úplně nějak zapomněla, ale o to větší překvapení přišlo v momentě, kdy mi přišla zpráva od IGY centra že můj outfit byl vybraný jako vítězný. Strašně moc mě to potěšilo! 
Výhrou byl poukaz právě do zmíněného IGY Centra v Českých Budějovicích. V dnešním outfitu můžete vidět dva kousky, které jsem za výhru pořídila - top a šortky. Celá soutěž ale nekončí a vy se můžete stále zapojit. Pro více informací koukněte na IGY Centrum a nebo na jejich Instagram.
Teď už ale pojďme na outfit. Myslím že jak top tak šortky jsou do mého šatníku překvapivými přírůstky. Nikdy bych nevěřila že si někdy pořídím háčkované kraťásky a ''díratý'' crop top. Ovšem po vyzkoušení jsem neváhala ani minutu a šla hned k pokladně. Člověk občas musí překvapit i sám sebe. 
Mějte krásný týden!
Xx
C.

Good morning my Dears!
How are you? I hope your Holidays started great! Even thought my holidays started a month ago I'm still in normal ''school mode'' so for me it feels like the real holidays started just now as well (not counting the fact that I'm at home past month :D)
Today I want to share with you what happened to me last week. I WON in competition for the first time in my life! A few weeks ago I saw that IGY Centrum and an amazing blogger BKBLOG made a competition on Instagram about an outfit photos. It interested me so I tried that as well and sent there one of my outfits. After that I ''forgot'' about that because I had no idea that I can win ... The more I was surprised when they sent me a message that I won a voucher to IGY Centrum in Czech Budweis. 
In today's outfit you can see two pieces what I bought from the voucher - crop top and crochet shorts. Maybe these two things are surprising/untypical for my outfits ( I was surprised as well) but when I tried that in fitting room I was more than sure that I need it for Summer! It'll be perfect for holidays - what do you think? 
Have a nice week!
Xx
C.













No comments:

Post a Comment