Thursday 7 July 2016

Krásné ráno,
 začátek července neznamená jen začátek prázdnin, ale také nový TOP5. Tentokrát plný opravdu jen těch nejoblíbenějších věcí, po dlouhé době jsem nemusela dlouho přemýšlet a rovnou napsala pět kousků, které sem tento měsíc patří ...Tak pojďme na to! 
Xx
C.

Good morning everyone,
the start of July doesn't mean just start of the Summer Holidays but also that means new TOP5 post. This time I haven't got a problem with chosing because these five ''things'' are definitely my most favourite things in June ... so let's get started and have a look what I loved in June!
Xx
C.

1. FASHION 

Jako první tu mám je tu jako obvykle Fashion. Tím nejvíc oblíbeným (i nejvíce nošeným) kouskem je tahle oversized tunika. V jednom outfitu jste jí už mohli vidět, další přijde v pondělí a myslím že za léto jí ještě párkrát uvidíte. 

The first thing is as always from Fashion section. This time It is this oversized white tunic. I have to say that it's not just the most favourite piece but also the most worn piece in June. I absolutely love it. You have already seen one outfit with this tunic, on Monday you'll see next one and I'm sure that during the Summer I'll wear it in some ''Blog'' outfit again. 

2. BEAUTY

V Beauty sekci jsem tentokrát vybrala balzám na rty, který je velmi oblíbený už od začátku, ale v červnu jsem ho používala opravdu pořád. Kokosové příchutě/vůně mám moc ráda, takže často i vyhledávám právě produkty, které jsou kokosové ... na tenhle balzám jsem narazila na internetu a jelikož mi už dochází, budu muset najít znovu. 

In a beauty section I chose this lip balm, which I really like from the beggining of the using but this month I used that all the time! Coconut flavor is my favourite so most of the time I search for coconut products ... this I found ''accidently'' on internet and I decided to try that ... well you can see on the photo that I'm at the bottom of the cup ... I really need to find the web again!

3. ACCESSORIES

Nejoblbenějším dopňkem června je pro mě nová Michael Kors JetSet Crosbody kabelka v ''nebesky'' modré. Je to možná také tím, že jsem si jí koupila za poslední zkoušky maturity, kterými jsem uzavřela středoškolskou kapitolu svého života. Víte že barvami mé outfity moc nesrší, ale tahle kabelka je skvělým rozjasněním mých klasických kombinací. 

The most favourite accessory in June is this Michael Kors JetSet crossbody bag. It's probably because I bought this bag like a little reward after the last exam of A-levels. You know that my outfits aren't full of colours because I'm not really into ''colourful'' fashion but this bag really nice change.

 4. STYLE

via pinterest.com // noholita.fr
Top outfitovou inspirací pro tento měsíc je outfit od bloggerky Camille (NOHOLITA). Úžasná letní kombinace šatů košilového střihu, sandálů a volného sáčka.

Top favourite style of June is this Summer outfit by Noholita. Gorgeous summer combination of Shirt dress with Sandals and loose blazer. 

 5. RANDOM

A na závěr tu mám nějaký ten sport. Letos jsem se mimo klasického cvičení (které mi se mi poprvé daří každý den déle než dva měsíce) se snažím jezdit co nejvíc na in-linech. Přes léto mi strašně chybí klasické bruslení a tak alespoň takhle se to snažím ''vynahradit''. 

And finally the last one ... TopRANDOM of June is In-line skating. I'm not able to go on skates every day but I'm when I have a little bit of time - this is the first choice. You know that I love skating and I have to say that every single summer I miss ice and ''normal'' skating, even thought this is not the same, it's still really similar and it's really nice to leave the city and went to the nature on skates.

No comments:

Post a Comment