Friday 22 July 2016

THROUGH MY IPHONE

Krásné ráno!
Dnešní ''through my iPhone' je o něco delší než obvykle, protože jsem se rozhodla ho spojit i s fotkami z menšího výletu, který jsem podnikla minulý týden ... prvně jsem myslela, že to rozdělím ale jelikož jsem v na cestách byla pouze tři dny namísto plánovaných šesti, spojila jsem to. 
Ve středu jsme s kamarádkou sedly na vlak a vyrazily směr Olomouc, kde se k nám připojila parta dalších lidí. Odpoledne jsme se prošli po městě a vyrazili na večeři. Musím říct že Olomouc, mě jako město opravdu překvapilo ... krásné! 
Ve čtvrtek ráno jsme se přesunuli do Ostravy. Už během cesty začalo silně pršet s čímž jsme moc nepočítali, takže jsme tak ani nebyli vybavení ... než jsme se dostali do kempu, měli jsme všechno durch promočené. V kempu jsme pak už stavěli stan na jedné velké kaluži. Dost nás to otrávilo, ale rozhodli jsme se že si to nenecháme zkazit a tak jsme se převlékli (do toho nejsuššího co jsme našli :D), a vyrazili do Vítkovických železáren. Celé odpoledně hustě pršelo, takže jsme prakticky pláštěnky nesundali. Večer jsme si užili čtyři koncerty a vyrazili zpět do kempu s přáním, aby stan stál a nebyl plný vody ... večer to naštěstí nebylo ještě tak špatné. 
Druhý den už mělo být počasí lepší, ale k mé smůle jsem se ráno probudila s teplotou a bolestí ledvin ... myslela jsem že to přejde, ale jelikož počasí vypadalo zase na déšť rozhodla jsem se jet domů, abych ještě víc neonemocněla. 
I když jsem si výlet musela zkrátit, musím říct že jsem si to moc užila. Poznala jsem nové lidi a zažila něco nového. Myslím že příští rok se doladím nedostatky v balení věcí na festival a určitě vyrazím znova. 
Byl jste někdo letos? Jak se Vám líbilo? 
Xx
C.

Good morning everyone!
Today's 'Through my iPhone' is a bit longer than usual because I decided to mix it with photos from a small trip I had a last week ... at first I thought that I'll write two posts - 'Colours of Ostrava' and 'Through my iPhone'  - but since I was traveling only three days instead of the planned six I decided to put it together.
On Wednesday, me and my friend went by the train to Olomouc, where we met with other friends of my friend. In the afternoon we went for a walk around the city and then we went out for a dinner. I have to say that Olomouc as a city really surprised me ... it's so beautiful!
On Thursday morning we travelled to Ostrava. During the journey the rain started heavily. Which wasn't the best because I hadn't got much 'waterproof' clothes with me ... before we arrived into the camp, we had everything dreanched. Clothes, tent, sleeping bags, etc. 
We were upset by that but we didn't want let the weather thwart our trip so we get dressed (in the driest clothes what we had found :D), and we went to the ironworks Vítkovice. It rained heavily all afternoon, so we practically didn't put the capes off. In the evening we enjoyed four concerts and in the night we went back to camp with the hope that the tent still stands where we let it and there's no waten in it ... Fortunately, it wasn't that bad.
The worse part came in the morning when I woke up with a headache, temperature and painful kidney ... I thought it would pass, but since the weather seemed to be rainy again I decided to go home.
Although I had to shorten the trip, I have to say that I enjoyed that very much. I met new people and experienced something new. I think that next year I'll learn from this and I'll pack better than this year for the festival and definitely I'll go there again.
Have you been in Colours this year? How did you enjoy that?
Xx
C.



Relax time / lunch / lunch #2 / cactuses♥


♥♥♥


A few of my outfits


Sunny day / Tryin' to be an archer / New shirt / Smile


... YUMMY ... 


Outfits #2


Trip to Lipno with my family 


Sometimes you just need some jung food / fun time with my brother / cider by the pool / Coctails with my mom



4 comments:

  1. Taky jsem byla na Colours. Své poznatky jsem psala na blog. :)

    S přítelem jsme si právě říkali, že nám je líto těch, kteří spali v těch stanech. :/ Já bych to asi hned vzdala.

    Tak snad už je ti lépe. Ledviny mě také částo trápí. :/

    My jsme ale naštěstí spali v teple. Přítel bydli kousek od Ostravy, tak to nebyl takový problém.


    Hezký den,
    Jennifer Moonenc
    www.jennifermoonenc.blog.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrknu. :) tak to jste museli mít fajn ... Abych řekla pravdu já uvažovala o hotelu ale na druhou stranu jsem si řekla že ten stan k tomu patří a navíc jsem nechtěla trhat partu. :D příště to snad dopadne líp. Xx

      Delete
  2. s tím festivalem mě to mrzí, na štěstí mne nic takového zatím nepotkalo

    ReplyDelete
  3. Já mám vždycky štěstí na patálie. :D ale děkuji. :) x

    ReplyDelete