Thursday 15 December 2016

Krásné ráno! 
Dnes jsem tu s listopadovým  Top5 … i když vím že jsem trošičku pozadu, ale tak snad lepší později než nikdy. :) Chtěla jsem ho zveřejnit už minulý týden, ale dala jsem přednost outfitovému článku. Ještě než ale začnu o Top5, pojďme chvíli mluvit o Vánocích …
Už začínáte mít takovou tu pravou Vánoční náladu? Já musím říct že ano, protože každé ráno když jdu do školy ‘‘musím projít‘‘ skrz Vánoční trhy kde už v půl deváté ráno voní trdlo, svařák a občas hrají i koledy. A o víkendu, kdy jsem byla zase na přednáškách, jsem si prostě neodpustila Staromák, byť to bylo jen na skok. Miluju Vánoční Prahu.
No a co vánoční nákupy? Už máte nakoupeno? Já už naštěstí ano - jsem spíš zastánce dřívějšího nakupování, nemám ráda kupovat něco na poslední chvíli protože pak mám pocit že kupuji věci ‘‘jen abych nějaké měla‘‘. Ale zase vím, že to někomu vyhovuje. Například moje mamka nakupuje zásadně 23. prosince …  na to bych já osobně neměla nervy. :D No ale teď už dost o Vánocích ... na příští týden mám připravený takový '' Last minute X-mas DIY'' a na Vánoční povídání bude určitě prostor mezi svátky.
Teď pojďme mluvit o Top5...
Mějte krásný týden!
Xx
K.

A beautiful morning to all of you!
Hope you all doing well! Today I'm here with November Top5 ... I know it's almost half of the December, but I think it's better later then never. :) I wanted to post this last week but I decided to post an outfit-post first. But before we'll talk about my November Top5 ... let's talk about Christmas for a bit!
Are you in a festive mood already? I have to say that I am! I love Christmas and everything what belongs to that. Every morning when I go to school I ''have to'' walk through the main square, where the Christmas Markets are, so you can imagine how nice it is. Around 9am you can smell christmas sweets, mulled wine and sometimes you can hear some christmas carols. And on Saturday, when I was in Prague for the lectures , I couldn't miss typical Christmas markets at the Old Town square. I literally love Christmas Prague! 
And what about Christmas shopping? Have you got all of the presents prepared for you family and friends? I can say that I'm ready for Christmas - I'm not into ''Last minute'' Christmas shopping so I have everything and I'm so happy about it. 
Well but now I think it's a right time to stop this ''Christmas talk'' because I have my November top5 list I want to talk about. :)
Enjoy the following week!
Xx
C.


1. FASHION

O Fashion kousku jsem měla jasno! Klasické péřovky se mi nikdy moc nelíbily, ale letos jsem jim přišla na chuť. Začíná přituhovat a tím že trávím téměř každý den na zimním stadionu, skoro jí nesundám! Její oversized střih je naprosto bombastický. Vypadá skvěle i s rolákem či dlouhým cardiganem, jako to třeba můžete vidět na fotce. Jedna z mých oblíbených kombinací s roztrhanými jeansy a teniskami. 

The fashion piece of the month is this Puffer jacket! I have to say that past few years I wasn't a big fan of these jackets, BUT this year I just fall in love with this one! Oversized style is absolutely amazing! It looks perfect with turtleneck or, as you can see on a photo, with long cardigan. One of my favourite combination!

2. BEAUTY

Tentokrát mám pro Vás skvělý tip, jak na problematickou pleť. Jedná se o pleťové masky od Avonu. Obě jsou čistící, jedna navíc s peelingem. Oba produkty používám obden (na přeskáčku) a pleť mám výrazně lepší než předtím! Výsledky nečekejte hned po prvním použití, ale po pár dnech už uvidíte výsledky!

Face masks! These two cleaning masks by Avon are the best! No kidding.   I've never been into face masks and their regular use but then I decided to try one of these two masks.  I use the bigger one for a little bit over a half of the year and  then I was given the smaller one which is with peeling. So I started using both. Not every day, I use that every other day and I'm changing the masks - one time the bigger one, other time the smaller one ... And I really can see the change of my skin. Amazing!

3. ACCESSORY

Myslím že tahle šála bude na dalších několik měsíců moje velká oblíbenkyně! Pořídila jsem jí při lednových slevách v Topshop a letos jsem se nemohla dočkat až jí vytáhnu.

Well I can say that this scarf will be my ''Winter top accessory'' for sure. I bought it during January sales in Topshop and I have to say that I was really looking forward to wear it this winter. Big, chunky and warm. The best choice for cold winter days! 

4. STYLE

via pinterest.com
Na tenhle outfit jsem narazila úplnou náhodou na pinterestu a hned mě zaujal. I když jde o šaty, myslím že by se tenhle outfit mohl klidně nosit i teď. Stačilo by jen přidat koženou bundičku nebo huňatou šálu.

I saw this outfit "by an accident" on Pinterest and I fall in love with it! Even though this outfit is about dress I can imagine to wear it now ... with the propper jacket or chunky scarf! 

5. RANDOM

Miluju nové výzvy a musím říct, že se mi jich od září naskytlo hned několik. To že jsem se začala věnovat hokeji jsem už párkrát zmiňovala a musím říct že mě to baví víc a víc (i když ty moje výkony nejsou nijak světoborné :D). Další výzvou pro mě bylo trénování malých dětiček na bruslích ... práce s dětmi mě vždycky bavila a kord když jde o bruslení. Když jsem byla malá a sama chodila na takové tréninky vždycky jsem říkala, že bych chtěla být jako paní trenérka a světe div se, sen se mi splnil. Občas se sice musí zakřičet, ale ve výsledku z ledu odcházím nabitá  novou energií.

I love new challenge (challenges) and I can say that since September I started with two new things in my life. I talked a few time about me starting playing ice hockey nad I have to say that I like it more and more with every training (even though I'm not that good in that. :D) and the next thing what I started belongs to ice too. I became a trainer of the kids (basics of skating). I love working with the kids and more ... When I was as small as them I always wanted to be as my trainer and this year my dream came true. Sometimes it's hard and you have to shout, but most of the time I'm leaving the ice full of new energy.

2 comments:

  1. Tyhle šaty docela jedou i tady, viděla jsem v nich hodně slečen :)
    Ejnets in Lisboa

    ReplyDelete