Saturday 4 February 2017

Ahoj všichni! 
Na prosincový Top5 jsem úplně nějak pozapomněla, a tak jsem ho rovnou spojila s tím lednovým.  Nebudu to tady dále protahovat a vhrnu se rovnou na jednotlivé produkty. :)
 Mějte krásný týden!
Xx
C.

Hello everybody!
Hope you all doing well. Last month I totally forgot to post December Top5 so I decided to piece it together with January Top5. Well I'm not going to prolong this and I'm going to start talking about my favourite products of this month. :) 
Have a great week! 
Xx
C. 

1. FASHION 

Tohle bych spíš mohla nazvat oblíbencem za celou zimu, protože tyhle šaty/svetr jsem si opravdu oblíbila. Už jsem o nich několikrát mluvila ale opět musím zmínit multifunkčnost. Baví mě jak je snadno kombinovat ať už v elegantních, tak ve sportovnějších outfitech! 

I think that these dress/sweater I can call my favourite piece of winter! I love it. I talked about that before but I have to say it again ... it is amazing how simply you can use it for elegant outfit at the same way as for sporty outfit! 

2. BEAUTY

Jako beauty produkt tu mám ‘‘černou masku na černé tečky‘‘. Už dlouho jsem jí chtěla vyzkoušet a když jsem na ní v lednu narazila, neváhala jsem a koupila jí. Měla jsem jí na obličeji zatím dvakrát a opravdu musím říct, že mě překvapila – černé tečky (hlavně okolo nosu) jsou pryč!

The beauty product of the month is this ''black mask for blackheads''. I wanted to try it for a while so when I saw it during shopping in January I bought it. I had it twice on my face but I have to say that it really works! 

3. ACCESSORY

Nejoblíbenější doplněk? ... Nadčasová, černá, prostorná ... kabelka od značky Noire. Do detailů jsem o ní mluvila v článku (tady) tak kdo chcete, koukněte. :) Mám jí už nějaký ten týden, a tak opravdu můžu říct, jak je skvělá. Výborně drží tvar, i když do ní nandáte spoustu věcí ... já si jí oblíbila jak na cestovaní, tak na klasické školní dny, kdy toho potřebuji hodně.  

Favourite accessory of the month? ... Timeless, black, big and simple ... the Noire bag! I wrote more about this bag (here), so if you want you can read some details about it there. :) 

4. STYLE

via Pinterest.com
Myslím, že takhle inspirace je opravdu jen inspirací, protože ne všichni by takhle vyrazili, když je venku mínus 15. :) ale kdybychom  přidali velkou huňatou šálu a možná i kulicha s bambulí ... pak už by ta zima taková být nemusela. 

Well I think that this inspiration is just an inspiration, because I can imagine that in minus 15 what's outside you would prefer some warmer outfit. :) But let's add some chunky scarf and maybe a pom-pom beanie! 

5. RANDOM

A jako poslední tu mám knížku 'Me before You'. Myslím, že jí všichni znáte, a hodně z vás už i četlo ... já se ke čtení dostala až teď a musím říct, že mě knížka nadchla. Nejen způsob jakým je napsána ale i příběh je sám o sobě dokonalý. Četli jste? Pokud ano, jak se vám líbila?

And the last one is book 'Me before You' ... I'm sure you heard about this book and a lot of you probably read it as well ... How did you like it? I have to say that I love it. Not just a story but also a way how Jojo Moyes wrote this book ... Simply amazing! 

No comments:

Post a Comment