Thursday 26 January 2017

NEW-IN: JANUARY SALES

Krásné ráno! 
Letos jsem lednové slevy nebrala útokem, tak jak jsem to měla každý rok ve zvyku, ale přeci jen jsem nějaké kousky pořídila ... co si budeme povídat ... i kdybych se sebevíc snažila, určitě by se našlo něco, čemu bych neodolala! Nakupovala jsem jen v H&M a Mangu, oboje online. Poslední dobou mě vůbec nebaví brouzdat po obchoďácích (hlavně na to nemám ani čas), a tak dávám přednost nakupování z pohodlí domova v ověřených obchodech, kde si jsem jistá velikostmi. V H&M jsem pořídila dvoje jeansy a spodní prádlo. V Mangu pak tenisky, kterým jsem prostě neodolala (i když teď bych spíš ocenila další pár sněhulí :D), a pyžamové kraťásky. Co se týče peněz ... krásně jsem se vešla do dvou tisíc i s veškerým poštovným, takže si myslím, že tyhle nákupy opravdu stály za to. :)
A co jste pořídili vy v lednových slevách? 
Xx
C.

Good morning everyone! 
January sales are almost over so I decided to show you what I bought. This year I didn't want to spend that much so I bought just a few things. I prefer online shopping because I don't like crowded shopping centres and I even haven't got a time to go there. I bought two pairs of jeans and lingerie in H&M and then sneakers  and pyjama in Mango. And the money ... well I spend around two thousand including postage so I think that this was great purchase! :) 
And what about you ... what did you buy in January sales? 
Xx
C.







2 comments:

  1. Tenhle rok jsem se taky pokusila tomu úplně vyhnout a taky mi to nějak nevyšlo :) :D
    Ejnets in Lisboa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslím že nejsme jediné. :D když ty slevy jsou vždycky tak lákavé ...

      Delete