Sunday 28 June 2015

Visiting atelier Čarodějka

Krásné ráno,
dnešní post mám pro vás takové malé review a možná i typ, pokud byste chtěli někdy vyrazit na výlet s jediným účelem ... užít si krásné odpoledne!
V sobotu jsem měla jít na akci s Davidem Ramsey, ale jelikož nakonec do Prahy nedorazil, musela jsem vymyslet náhradní plán a musím říct že jsem si to užila možná víc, než ten původní! Vyrazila jsem do Olovnice do Atelieru Čarodějka kde se konala prodejní výstava, kterou zde několikrát do roka pořádají.(Už teď plánuji návštěvu o Adventu ;) ) Celý komplex je zakomponovaný ve starém mlýně, který byl nacpaný dekorem, skvělými lidmi a výborným italským jídlem. 
Myslím že už víc říkat nemusím, protože fotky mluví za vše! 
Pokud Vás tohle zaujalo určitě do Olovnice vyražte ...
Xx
K.

Good morning guys,
today's I'm gonna show you a few photos from Atelier Čarodějka, where I spent amazing Saturday's afternoon.
My first plan for Saturday was meeting with David Ramsey, but in Friday I find out that he's not coming to Prague, so I had to make some another plan. I went to Olovnice with my Family and I can say that this was maybe better then the meeting with David.
I ABSOLUTELY LOVE THAT PLACE! It was full of decor, amazing people and good Italian food. Awww ... anyway I think it's not necessary to write more about it because photos will show you everything!
Xx
K.






Jankee Candle corner ... tady jsem hezkých pár minut strávila a odcházela jsem načuchaná snad všemi vůněmi, které tam byly ... nakonec jsem vybrala ''Black Coconut'' který nejen že krásně voněl ale svou černou barvou dokonale sedí do ložnice! 





 Nejraději bych si odtud odvezla snad úplně všechno, ale nakonec jsem nakoupila jen pár dárečků a pro sebe tuhle destičku jelikož ta ke mně prostě patří!!! ...Home is where your WIFI connects automatically! ...

4 comments:

  1. Jůů to vypadá krásně všechno ♥ no, určitě bych neodešla s prázdnou. :)

    ReplyDelete
  2. Jééé, to je úžasné místo, tam bych se teda moc ráda podívala, moc děkuji za tip, pokusím se to někomu navrhnout, aby vyrazil se mnou. A O bag je super, co? Taky ji teď mám už skoro měsíc a nemůžu bez ní žít :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to jsem ráda!
      Obag ... To je kapitola sama o sobě. :D já bez nich už nežiju!!! Bez Obag ami ránu. :) jaký máš typ? :) xx

      Delete