Monday 22 June 2015

Kind of outfit Monday


Krásné pondělí všem, 
dnešní outfit, jak už můžete z první fotky vidět, není jen o mně ale i o malém bloggerovi. Někdo z Vás ho zná z mého Facebooku, ale většina nejspíš neví, o koho se jedná. Matthiásek je můj  pražský bratranec a jak vidíte začínající blogger ... Občas točí i videa a selfie jsou každodenní činností, když jsme spolu ... (samozřejmě ani jednu z věcí nepochytil ode mně ;D) ... 
Včera odpoledne jsme vyrazili ven s úmyslem zmrzliny, ale nakonec se z toho vyklubalo rychlé focení. Rozhodovala jsem se, jestli tenhle post zveřejnit  nebo nezveřejnit, ale nakonec jsem rozhodla Vám ukázat budoucího bloggera. 
Tak co říkáte ... modní ikona budoucnosti? ;) 
Xx
K.

Good morning everyone, 
today's outfit isn't just about me, because today I've here a little blogger. Someone maybe knows him, but I think that most of you have no idea who he is. Matthias is my little cousin from Prague and as you can see he'll start his blogger career soon. :D Sometimes he's a vlogger too and Selfie is daily activity when we're together :D (PS: I wasn't that one who taught him all of these things :D) 
So ... shat do you think about  future fashion icon? ;) 
Xx
K.







6 comments:

  1. Pekný jednoduchý outfit :) super džínsy a Matthiásek vyzerá ako budúci model, je zlatý :)

    http://apairoffriends.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme! :) prvně jsme vůbec neměli fotit takže jsem se ani nijak s outfitem (natož s make-up) nepřipravovala, ale co bych pro něj neudělala. :D :) Xx

      Delete
  2. Pekný outfit .. tie gate sú super :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. jéééj budúci bloger je zlatý :D
    Jane´s World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano ano. Dneska se celý den chlubí že je blogger. :D xx

      Delete