Monday 23 May 2016

DENIM JACKET

Krásné ráno,
Jak jste si užili prosluněný víkend? Já si konečně našla brigádu a tak jsem sobotu strávila v práci, ale neděli jsem měla opravdu fajnovou i když ... malý šlofík u bazénu odnesly záda ... určitě nemusím popisovat.
Dnešní outfit jsem fotila v minulém týdnu a vybrala si zrovna ten nejstudenější zatažený den, proto jsem vsadila na vrstvení. Na kombinaci bílých jeansů, klasického basicu, proužkované košile a nové denim bundičky, kterou jsem koupila v Zaře. Vše doplnila Michael Kors Riley a Converse.
Xx
C.

Good morning everybody,
how did you enjoy the weekend? On Saturday I went to my new part-time job so I had pretty working Saturday but on Sunday I decided to have relax day with my family. In the morning I went with my brother to city and then we spend the whole day on our garden - sports, swimming pool, music, ... in short amazing day. The only bad thing about yesterday was a little nap what I took  on the sun ... burnt back ...Heh, I'm very clever girl!
Anyways, let's tak about outfit. I wore this outfit last week and unfortunately I chose the coldest day. So I decided to show you combination of white jeans, white basic, favourite striped shirt and new denim jacket by Zara. I finished my outfit with Michael Kors Riley bag and Converse sneakers. 
Xx
C.











No comments:

Post a Comment