Thursday 11 August 2016

WINDY POINT

Krásné ráno! 
Dnes mám pro vás skvělý tip kam vyrazit, jestli ještě plánujete nějaký ten výlet. Tím že jsme tohle léto nejeli nikam na dovolenou, chtěli jsme s podniknout alespoň nějaký ten výlet - povedlo se. V pondělí jsme s rodinou vyrazili na Lipno do Windy Point. Moc jsem se těšila protože to byla možnost, kdy jsme mohli vytáhnout paddleboard, který jsme dostali před několika lety, a zajezdit si. Všichni, krom mě tam už byli takže jsem vůbec nevěděla jaké to tam je. Když to nazývali pláží, myslela jsem si že je to jen taková ta ''česká verze'' pláže - kousek břehu s pískem a bufet. Když jsme dorazili, byla jsem víc jak mile překvapená. Úžasné místo! Skvělé počasí, pláž, koktejly, voda, muzika ... parádní den, kdy jsem zrelaxovala, užila si spoustu zábavy, zasportovala a užila si sluníčka. V jednom z předcházejících příspěvků jsem psala, že nejsem typ který by se válel celé dny na pláži takže tenhle jeden den mi bohatě stačil a vynahradil celou dovolenou. :) 
Pokud Vás bude zajímat víc a nebo jestli hledáte kam ještě vyrazit během posledních prázdninových dní, určitě koukněte na stránky Windy Pointu! 
Užijte si zbytek týdne a krásný víkend! 
Xx
C.

Hello Everyone,
 Today I'm going to talk about an amazing place I had visited on Monday - Windy Point. As I told you a few days back we decided not to go for a family vacay this year and instead of that we decided to go for a few trips around our country. On Monday we went for one of them and I have to say that I enjoyed that a lot. We took a paddleboard and went to the beach near the lake. I was the only one who wasn't there before so I thought it will be ''classic czech beach'' - A little sandy place near the lake with one snack bar ... well I have to say that I was pleasentely surprised when we arrived ... Beach, coctails, sun, fun, sports, music ... in short - Beautiful place for ''one-day-vacay''! We relaxed, We had fun, We enjoyed paddleboarding, beach volleyball, coctails, sun - we had an amazing time. I told you before that I'm not really into lying on the beach for a week or two so this day was enough for me to be happy. :) And what about you? How did you spend holidays this year or are you going for some ''last-minute-holiday'' trip or vacay? 
Have a nice rest of the week and enjoy the weekend!
Xx
C.











9. jsem bohužel neuposlechla a tak si určitě všichni dokážete představit jak to dopadlo :) // I disobeyed the point n.9 so you can imagine how my back looks like right now




Myslím že takhle originální ''wi-fi koutky s nabíječkami'' se jen tak nevidí // Isn't these the most original ''wi-fi corners'' you have ever seen? I think it's amazing idea - It's something different.


4 comments:

  1. Vůbec jsem nevěděla, že něco podobného se na Lipně nachází, vypadá to kouzelně! ♥

    GIVEAWAYAnother Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taky ne! Opravdu to tam je skvělé. :)

      Delete
  2. Nádherné fotky vyzerá to tam krásne! :) a musím povedať že to pádlovanie je fakt ťažké, skúšala som to v mori a je to fakt makačka :D
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! :) Je to celkem makačka, to jo ale na druhou stranu skvělé protažení i posilování celého těla - a kord na moři s vlnami. :D

      Delete